Категории

Съдържание на количка

Количката е празна
  • Профил
  • Любими
  • Количка
    Количката е празна

Информация за доставка

Безплатна доставка

Всички поръчки се доставят безплатно до Ваш адрес в цяла България (до място, където може да се стигне с товарен бус). Срещу допълнителна такса от 49 лв., шофьорът може да достави мебелите до дома Ви.

Специализиран транспорт

Доставяме всички поръчки в цяла България със специализиран транспорт - пазим и се грижим за пратките и носим отговорност за мебелите до предаването им на Вашия адрес.

Доставка в удобно време

Стараем се да организираме часовите интервали за доставка, така че поръчката да стигне до дома Ви, в удобно за Вас време. Един ден преди доставката на мебелите ще се свържем с Вас, за да уточним ориентировъчен времеви интервал. В деня на доставка, нашият доставчик ще се свърже с Вас, за да Ви уведоми за пристигането си.

Плащане при получаване на стоката

При поръчка не се изисква предплащане или капаро. Може да заплатите стойността на поръчката в брой или с банкова карта по време на доставката.

Период на доставка

В описанието на продукта е посочен приблизителен срок за доставка, който се изчислява от следващия ден след потвърждаване на поръчката. След като поръчката бъде потвърдена и изпълнението й започне, ние ще Ви информираме за това чрез телефонно обаждане, имейл и SMS съобщение. Можете също така да следите статуса на Вашата поръчка тук.

Монтаж на мебели

Информация

Мебелите обикновено се доставят разглобени, в кашони, придружени със схема и крепежните елементи за монтаж в пакетите.

При нужда от монтажна услуга можем да Ви препоръчваме някой от нашите външни партньори, с които работим в някои региони на България.

Цените на монтажните услуги зависят от всяка отделна ситуация и се определят и обявяват от фирмата, извършваща услугата.

Контакти

София град, София област
Ди Ен Ди Монтажи ЕООД
+359 87 636 3877

София град и София област
Проект Системс ЕООД
+359 88 729 6311

С възможност за обслужване в цялата странa
Адел Монтажи ЕООД
+359 89 790 7210
+359 89 692 8281

С възможност за обслужване в цялата странa
БИК ШОПС 2 ЕООД
+359 88 940 8966

Бургас и област Бургас
Ко и Са Монтажи
+359 87 983 1841

Често задавани въпроси

Доставка

Каква е цената на доставката?

Осигуряваме безплатна доставка на поръчки на територията на цяла България (до мястото, където има достъп на товарен микробус).

Възможно ли е да проследя състоянието на поръчката си?

Да, можете да проследите поръчката си, като въведете номера на поръчката и имейл адреса или телефонния номер, които сте предоставили в поръчката си. Можете да го направите тук.

По кое време доставяте мебелите?

Стремим се да организираме удобно за Вас време за доставка. В деня преди доставката ще получите SMS с предложения интервал от време за доставка, на който трябва да отговорите с ДА или НЕ. Ако не получим отговор, ще се свържем с Вас по телефона, за да потвърдим доставката или да предложим друг ден. В деня на доставката, преди пристигане, шофьорът ще се свърже с Вас на телефона, посочен в поръчката.

Ще се свържете ли с мен преди доставката на мебелите?

Да, в деня преди доставката ще получите SMS с предложения интервал от време за доставка, на който трябва да отговорите с ДА или НЕ. Ако не получим отговор, ще се свържем с Вас по телефона, за да потвърдим доставката или да предложим друг ден.

Шофьорът носи ли мебелите вътре?

Шофьорът ще пренесе мебелите, ако предварително сте поръчали услугата „Пренасяне“. Можете да я заявите в момента на подаване на поръчката или по всяко време преди деня на доставка на мебелите, като се свържете с нас на имейл [email protected] или като ни се обадите на телефон +359 89 670 9455.

Възможно ли е да изберете точна дата за доставка?

В деня преди доставката ще получите SMS с предложения интервал от време за доставка, на който трябва да отговорите с ДА или НЕ. Ако не получим отговор, ще се свържем с Вас по телефона, за да потвърдим доставката или да предложим друг ден.

Колко време отнема доставката на мебелите?

Срокът за доставка зависи от избраните мебели. В описанието на продукта е посочен ориентировъчен срок за доставка в работни дни, който се изчислява от деня на потвърждаване на поръчката.

Ако мебелите се забавят, кога ще ги получа?

Ние информираме нашите клиенти предварително за възможни забавяния на доставката и предоставяме очаквано време за доставка чрез информацията за контакт, посочена в поръчката. Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или на телефон +359 89 670 9455.

Как да платя за мебели с различен срок на доставка?

При доставка на мебели с различен срок на доставка, Ви молим да заплатите само мебелите, които доставяме в този момент.