Категории

Съдържание на количка

Количката е празна
  • Профил
  • Любими
  • Количка
    Количката е празна

ЧЗВ

Поръчка

Как мога да направя поръчка?

Поръчка може да бъде направена директно на нашия уебсайт. Освен това е възможно да се свържете с нас на имейл [email protected], да ни се обадите на телефон +359 89 670 9455 или да ни изпратите съобщение във Facebook.

Ако ни изпратите имейл или съобщение във Facebook, моля, посочете мебелите, които желаете да закупите и посочете телефонния си номер. Ще се свържем с Вас, за да обсъдим Вашата поръчка.

Колко време отнема да потвърдите поръчките?

Обикновено поръчките се потвърждават в рамките на 1 работен ден.

Как мога да анулирам поръчката си?

Ако желаете да отмените поръчката си, моля свържете се с нас като изпратите имейл на [email protected] или като ни се обадите на телефон +359 89 670 9455.

Когато се свържете с нас, ние ще Ви помолим да предоставите номера на Вашата поръчка или информацията за контакт, която сте предоставили по време на пускането на поръчката.

Издавате ли фактури?

Да, можем да издаваме фактури както за физически, така и за юридически лица.

Предоставяте ли услуги по извозване на стари мебели?

Ние не извършваме услуги по извозване на стари мебели.

Имате ли шоурум или физически магазин, където мебелите могат да бъдат закупени лично?

Ние сме онлайн магазин за мебели, следователно нямаме шоурум или физически магазин.

Винаги сме готови да дадем съвет и да съдействаме при избора на най-подходящите мебели за Вас, така че не се колебайте да се свържете с нас.

Доставка

Каква е цената на доставката?

Осигуряваме безплатна доставка на поръчки на територията на цяла България (до мястото, където има достъп на товарен микробус).

Възможно ли е да проследя състоянието на поръчката си?

Да, можете да проследите поръчката си, като въведете номера на поръчката и имейл адреса или телефонния номер, които сте предоставили в поръчката си. Можете да го направите тук.

По кое време доставяте мебелите?

Стремим се да организираме удобно за Вас време за доставка. В деня преди доставката ще получите SMS с предложения интервал от време за доставка, на който трябва да отговорите с ДА или НЕ. Ако не получим отговор, ще се свържем с Вас по телефона, за да потвърдим доставката или да предложим друг ден. В деня на доставката, преди пристигане, шофьорът ще се свърже с Вас на телефона, посочен в поръчката.

Ще се свържете ли с мен преди доставката на мебелите?

Да, в деня преди доставката ще получите SMS с предложения интервал от време за доставка, на който трябва да отговорите с ДА или НЕ. Ако не получим отговор, ще се свържем с Вас по телефона, за да потвърдим доставката или да предложим друг ден.

Шофьорът носи ли мебелите вътре?

Шофьорът ще пренесе мебелите, ако предварително сте поръчали услугата „Пренасяне“. Можете да я заявите в момента на подаване на поръчката или по всяко време преди деня на доставка на мебелите, като се свържете с нас на имейл [email protected] или като ни се обадите на телефон +359 89 670 9455.

Възможно ли е да изберете точна дата за доставка?

В деня преди доставката ще получите SMS с предложения интервал от време за доставка, на който трябва да отговорите с ДА или НЕ. Ако не получим отговор, ще се свържем с Вас по телефона, за да потвърдим доставката или да предложим друг ден.

Колко време отнема доставката на мебелите?

Срокът за доставка зависи от избраните мебели. В описанието на продукта е посочен ориентировъчен срок за доставка в работни дни, който се изчислява от деня на потвърждаване на поръчката.

Ако мебелите се забавят, кога ще ги получа?

Ние информираме нашите клиенти предварително за възможни забавяния на доставката и предоставяме очаквано време за доставка чрез информацията за контакт, посочена в поръчката. Ако имате допълнителни въпроси, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или на телефон +359 89 670 9455.

Как да платя за мебели с различен срок на доставка?

При доставка на мебели с различен срок на доставка, Ви молим да заплатите само мебелите, които доставяме в този момент.

Плащане

Как мога да заплатя поръчката си?

Можете да платите поръчката си в брой и с банкова карта (Visa, Mastercard, Google Pay) при доставка на мебелите или с банков превод преди доставката на мебелите. Допълнително предлагаме възможност за закупуване на изплащане. Повече информация за покупка на изплащане можете да намерите тук: http://www.mebeli.bg/plashtane.html.

Кога получавате възстановяване на сумата, ако анулираме платена поръчка?

Обикновено възстановяванията се обработват в рамките на 1 работен ден след отменено платежно нареждане.

Връщане и гаранция

Давате ли гаранция от производителя за мебелите?

Всички мебели са с 24 месеца гаранция, освен ако производителят не предостави по-дълга гаранция. Гаранционният срок започва да тече от деня, в който доставим мебелите.

Къде трябва да се обърна и каква информация трябва да предоставя при дефект в мебелите?

Ако сте получили мебели с дефект, моля, изпратете ни снимки или други визуални материали (като видео) на имейл [email protected]. Нашият гаранционен отдел ще оцени ситуацията и ще се свърже с Вас с възможни решения.

Колко време трябва да чакам за гаранционни части?

Срокът за обслужване на рекламация е 30 календарни дни. Срокът за доставка зависи от всеки доставчик поотделно.

А ако искаме да върнем мебелите?

Ако желаете да върнете мебел, моля уведомете ни на имейл [email protected], на телефон +359 89 670 9455. Важно е мебелите да са в оригиналната си опаковка и да не са сглобявани. Ние ще уредим върнатите мебели да бъдат взети в рамките на 20 работни дни. Сумата ще бъде възстановена по предоставената банкова сметка до 3 работни дни след връщане на мебелите. За повече информация относно връщането на стоки, моля посетете страницата: https://www.mebeli.bg/reklamacii-i-vrschane-na-zakupena-stoka.html.

Какво означава 365 - дневната гаранция за връщане на парите?

365-дневната гаранция за връщане на парите означава, че ако не сте 100% доволни от Вашия продукт, можете да го върнете в рамките на 365 календарни дни. Върнатите мебели трябва да са в оригиналната си опаковка и да не са сглобявани. Повече информация за правилата за връщане можете да намерите тук: https://www.mebeli.bg/reklamacii-i-vrschane-na-zakupena-stoka.html.

Допълнителни въпроси

Какви мебели имате на склад?

Можете да намерите мебелите, които в момента са налични в нашия склад, в секцията за Outlet на уебсайта, която можете да откриете тук: https://www.mebeli.bg/outlet/.

Правите ли мебели по поръчка?

Не произвеждаме мебели по поръчка, но можем да Ви помогнем при избора на мебели от предлагания от нас асортимент.

Възможно ли е да изберете различни цветове за мебелите от посочените в сайта?

Към всеки модел са предоставени наличните цветове на мебелите. Ако не виждате изброени цветови опции за избраната от Вас мебел, това означава, че тя се предлага само в цветовете, показани на сайта.

Мебелите пристигат ли вече сглобени?

Мебелите обикновено се доставят разглобени в кашони, но инструкциите за монтаж и крепежните елементи са включени към тях.

Сглобявате ли мебели?

Не предлагаме монтаж, но можем да препоръчаме специалисти по монтаж на мебели, с които си сътрудничим. Можете да намерите техните контакти тук: https://www.mebeli.bg/dostavka.html#монтаж_на_мебели.

Какво представлява „Гаранция за добра цена“?

„Гаранция за добра цена“ важи за всички мебели, продавани в нашия онлайн магазин. Ако намерите същия продукт на по-ниска цена в друг онлайн магазин, работещ в България, ние ще съпоставим цените и ще доставим стоките безплатно в цялата страна. За повече информация относно „Гаранция за добра цена“, моля, прочетете тук: https://www.mebeli.bg/plashtane.html.

Защо можете да закупите само четен брой мебели?

Минималното количество за поръчка на определени мебели зависи от производителя на мебелите. Някои производители опаковат мебелите си само в четни бройки в пакет, поради което техните продукти могат да бъдат закупени само в четни количества.

Можете ли да ме уведомите, когато дадена мебел е отново на склад?

Да, ако не можете да закупите желаната мебел, можете да поръчате напомняне, което ще Ви уведоми веднага, когато желаният артикул е отново на склад.

Елементите за закрепване на мебелите към стената идват ли в опаковката на продукта?

Не, винтовете за закрепване на стенни или окачени мебели не са включени в пакета на продукта, така че ще трябва да ги закупите отделно. Всяка стена изисква различен тип винт или дори различна дълбочина на пробиване. Изберете крепеж за монтаж на мебели въз основа на теглото на мебелите и вида на стената, независимо дали е направена от мазилка, тухла, дърво и т.н. За целите на безопасността и качеството избирайте само винтове, които са подходящи за конкретен тип стена.

Продавате ли легла с матраци?

Някои от леглата в нашия асортимент се продават с матраци. Можете да видите дали избраното от вас легло се продава с матрак, като проверите характеристиката на продукта.

Възможно ли е персонализиране на кухненски комплекти?

В описанието на избрания кухненски комплект можете да намерите информация за промяна на конфигурацията на мебелите. При наличие на такава опция е възможно да изберете и поръчате индивидуални шкафове от съответната мебелна колекция, като по този начин създадете желания от Вас комплект. Въпреки това, ако конфигурацията на мебелите не може да бъде променена, тя може да бъде поръчана само така, както е показано на уебсайта. Ако имате съмнения, моля свържете се с нас на имейл [email protected] или на телефон +359 89 670 9455.

Идвате ли да мерите кухнята?

Не предоставяме услуги за измерване на кухня. Ние обаче можем да Ви помогнем при избора на кухненски шкафове и планирането на разположението им въз основа на наличните стандартни размери.

Как да се абонирам/отпиша от бюлетина?

За да се абонирате за нашия бюлетин, можете да поставите отметка в квадратчето по време на процеса на плащане, което показва, че искате да получавате бюлетина, или можете да въведете своя имейл адрес в полето за абонамент, разположено в долната част на нашия уебсайт, и да посочите, че сте съгласни с нашите политика за поверителност.

За да се отпишете от нашия бюлетин, можете да кликнете върху бутона „Отписване“ в долната част на всеки бюлетин, който получавате, или да ни изпратите имейл на [email protected].