ЧЗВ
1. Имате ли шоурум, където може да видя мебелите на живо?
Не поддържаме шоурум и работим директно с производителите, с цел да предложим гарантирано ниска цена. Винаги може да се свържете с нас по телефон или имейл и ние ще бъдем готови да помогнем по всякакъв начин.
2. Вие ли произвеждате мебелите?
Не, но предлагаме изключително широка гама от продукти. Сътрудничим си директно с производителите, затова мебелите достигнат до Вас директно, без да минават през посредници.
3. Мога ли да избера други цветове освен тези, показани на сайта?
Ако харесания от Вас продукт предлага опции за избор на цвят, то може да избирате само от падащото меню подходящия за Вас. При някои от мебелите може да намерите снимка с палитра на цветове, кожа, дърво или различни комбинации, но този цвят, тон или материя за съжаляваме е възможно да не е активна опция за поръчка.
4. Има ли възможност да поръчам мебели с конкретен размер?
Ние имаме огромен избор на мебели и сме почти сигурни, че винаги ще откриете нещо подходящо и отговарящо на Вашите нужди. За съжаление не предлагаме мебели в размери, различни от посочените в описанието на продукта. Моля, информирайте ни какво точно търсите и с какви размери и ние винаги ще Ви съдействаме в откриването на перфектния избор за Вас :)
5. Включени ли са елементите за монтаж на стена в комплекта на мебелите?
Не, обикновено те не са включени. Производителите не могат да предвидят типа на стената, на която ще се монтира, поради което елементите за монтаж на стена обикновено не са включени в комплекта и трябва да бъдат закупени отделно.
6. Възможно ли е да направим промяна в това, което съдържа кухненски комплект (кухня)?
Единствено кухненските комплекти, комбинирани от mebeli.bg, могат да бъдат променяни. Стандартните кухненски комплекти, създадени от производителите, не могат да бъдат модифицирани. Може да поръчате дадения комплект и да не използвате частите, от които нямате нужда. Така обикновено излиза по-евтино, отколкото да поръчвате шкафове поотделно. Освен това почти винаги можете да добавите определени допълнителни шкафове в кухнята. На разположение сме да Ви помогнем в избора и търсенето на кухненски мебели според Вашия собствен проект.
7. Правите ли кухненски проекти?
Не, не можем да направим кухненски проект за Вас, но можем да Ви съдействаме за избора, използвайки различни шкафове и части.
8. Каква е цената на мебелите?
Всички цени са посочени в страницата на продуктите. Ако има възможности за избор на допълнителни екстри, ценатa се регулира автоматично и се променя на самата страница веднага. Цените са с ДДС.
9. Колко време отнема доставката?
Средният срок за доставка е отбелязан в описанието на всеки продукт. Сроковете на отделните продукти са различни, тъй като се изработват от различни производители.
10. Давате ли гаранция за предлаганите от Вас мебели?
Мебелите се предлагат със стандартна гаранция от 24 месеца.
11. Какво означава 365 дни гаранция за връщане на парите?
Можете да върнете закупените от Вас мебели в срок от една година, считано от деня на получаване на продукта, и да получите пълно възстановяване на заплатената сума, при условие че мебелите не са ползвани и сглобявани и не са в своята оригинална опаковка. (прочетете повече за това тук).
12. Как мога да платя за мебелите?
Предлагаме няколко начина за плащане, които могат да бъдат избрани: в брой или с кредитна/дебитна карта при доставка; предварително с банков превод или чрез стоков кредит. Единствено при плащанията чрез банков превод се изисква сумата да бъде преведена няколко дни преди доставката, за да може шофьорът да види отразеното плащане в нашата системата и да достави мебелите.
13. Безплатна ли е доставката?
Доставяме в цяла България с наш специализиран транспорт или доверени партньори (до най-близката точка, където може да се стигне с товарен бус).
14. Как мога да направя поръчка?
Можете да направите поръчка на уебсайта или като ни пишете на имейл [email protected], давайки своето пълно име, адрес за доставка (включително пощенски код), телефон за връзка, предпочитан начин на плащане, пълен списък с продукти и опции, които искате да се включват. Можете да се свържете с нас и на тел. +359 89 670 9455 и ние ще направим всичко възможно да Ви асистираме. :)
15. Как мога да получа актуална информация за поръчката си?
Можете да се свържете с нас на телефон +359 89 670 9455 или чрез имейл на [email protected] с номера на Вашата поръчка и ние ще предоставим информация за текущия статус, както и ако е възможно дата за доставка.
16. Изготвяте ли ДДС фактури?
Всички клиенти получават ДДС фактура.
17. Как мога да анулирам поръчката си?
Ако желаете да анулирате поръчката си по някаква причина, може да го направите, като се свържете с нас на +359 89 670 9455 или [email protected].
18. По кое време доставяте мебелите?
Винаги се опитваме да се съобразим с Вашите предпочитания за максимално удобство. Най-малко един ден по-рано ще се свържем с Вас, за да Ви информираме за предстоящата доставка и приблизителен час. В деня за доставка шофьорът ще Bи се обади отново, за да Bи информира за пристигането си.
19. Шофьорът ще внесе ли поръчка до жилището или офиса ми?
Ако сте избрали тази услугата, то тогава шофьорът ще внесе мебелите във Вашия обект. В противен случай доставяме мебелите безплатно до най-близкото възможно място, до което шофьорът може да достигне с микробуса, след което мебелите се поемат от Вас. Ако желаете да заявите услугата внасяне, можете да направите своя избор, докато правите поръчка, или може да заявите услугата допълнително в рамките на деня преди доставката. Имайте предвид, че не всички мебели могат да се пренесат единствено от водача, тъй като някои от мебелите са твърде тежки за един човек, затова трябва да има човек от Ваша страна, за да помогне на доставчика :)
20. Какво да направя, ако получа мебели с дефект или липсващи части?
Ако сте получили поръчка, която има дефекти, повреди или липсващи части, моля да ни информирате незабавно по телефона на +359 89 670 9455 и или на [email protected], предоставяйки номера на частта, която има проблемен дефект, повреда или липсва. Също така трябва да ни изпратите снимки на [email protected]. Тези снимки ще бъдат изпратени на производителя. Наш ангажимент е да обслужим гаранцията в рамките на месец от регистриране на щетата по гаранцията на поръчката (прочетете повече за това тук).
21. Какво да направя, ако искам да върна мебелите?
Ако желаете да върнете мебелите, информирайте ни за това на имейл [email protected] или телефон +359 89 670 9455. Важно е мебелите да са разглобени и да са в своята оригинална опаковка. Ние ще вземем заявените за връщане мебели до 14 дни след като сте ни информирали за Вашето намерение. Парите ще бъдат върнати няколко дни след това, с банков превод. (прочетете повече за това тук)
22. Как мога да приложа ПРОМОКОД към своята поръчка?
В период с активен промокод може да приложите кода, преди да завършите своята поръчка, и цената ще бъде намалена със съответната стойност.
В периода от 03.11.2023 до 30.11.2023г. е активен промокод: BLACK100, при поръчка на продукти на стойност над 1500.00лв. получавате отстъпка в размер на 100.00лв.