Рекламации и връщане на закупена стока
Всички наши продукти имат гаранция. Ако сте забелязали фабричен дефект или щети при транспортиране ще разрешим проблема, чрез поръчване на нови части според гаранцията, подмяна на продукта с нов или възстановяване на сумата. Ако имате възможност – изпратете ни снимки на дефектите или щетите - по този начин по-бързо ще разрешим така създалата се ситуация. Цялата информация за гаранционното обслужване може да получите по телефона +359 89 670 9455 или по електронна поща на [email protected].
За разлика от много други онлайн и традиционни магазини, ако не сте доволни от продукта Ви, можете да заявите връщане в рамките на 365 календарни дни (да, цяла година!) и да получи цялата заплатена сума обратно. Ние ще дойдем лично да вземем мебелите и всички разходи по връщането, ще бъдат покрити от нас. При връщане на продуктите следните условия трябва да се спазват:
- При връщане, продуктът трябва да е в своята оригинална опаковка (за проверка на продукта моля срежете опаковъчната лента и отвoрете внимателно опаковката);
- Сглобени или сглобявани продукти в добро състояние, не могат да бъдат върнати;
- Продуктът не трябва да бъде повреден от клиента;
- В случаите, когато причината за връщането на продукта е дефект, ние поемаме отговорността за подмяна на продукта или връщане на заплатената сума;
- Продуктът трябва да е в търговски вид (етикетите, опаковките и инструкциите не трябва да бъдат повредени);
- Върнатият продукт трябва да съдържа всички части и пакети, точно както е бил получен.
- Върнатите стоки ще се взимат от най-близкото място, до което нашите микробуси могат да достигнат.
- Ние сме длъжни да приемем стоката в рамките на 20 работни дни, освен ако проблемът не е уреден по друг начин. Парите могат да бъдат върнати чрез банков превод в сметка, посочена от клиента.
Независимо нашата политика потребителя има право да се откажат от договор, сключен от разстояние или извън търговски обект, без да посочва причина за това, без да дължат обезщетения, неустойки или други разходи. Правото съществува до изтичане на 14 дни от получаване на стоките от потребителя или на негов представител.
За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за решението си да се откажете от договора писмено, може да използвате и стандартния формуляр за правото на отказ (Може да попълните формуляра и да ни го изпратите на имейл [email protected] или по пощата на адрес гр. София , бул. Цар Борис III , вх. В офис 10).
За да спази срокът за отказ, е достатъчно съобщението относно упражняването на това право от Вас да бъде изпратено преди изтичането на съответния срок.
Всеки продукт, продаван от Mebeli.bg има своите основни характеристики, посочени в описанието му. За всички продукти продавани от Mebeli.bg получавате гаранция от производителя, чиито условия можете да намерите в описанията на продуктите и в гаранционната карта предоставена при доставката на продукта. След закупуване на стоките е необходимо да ги проверите внимателно преди монтажа.
Препоръчваме да не изхвърляте опаковката, докато мебелите не бъдат сглобени. В случай на гаранционно обслужване може да се изисква допълнителна информация, която е предоставена на опаковката на продукта.
- Условия за валидност на гаранцията:
- - При сглобяване и монтаж, клиентът трябва да следва предоставените инструкциите;
- - Продуктът трябва да бъде използван по предназначение, в съответствие правилата за производителя;
- - Гаранцията се отнася до дефекти в качеството на продукта, причинени по вина на производителя и по време на транспортирането от продавача.
Купувачът губи гаранционните права в следните случаи:
- - Купувачът не следва правилата за сглобяване и експлоатация на мебелите;
- - Продуктите са били повредени от купувача, включително, когато клиентът сам се опитва да разреши първоначалния проблем;
- - Мебелите са пострадали при форсмажорни обстоятелства.
Моля, информирайте ни за констатиран дефект по време на използване на мебелите чрез контактите, посочени в сайта Mebeli.bg. Мебели24 ЕООД коригира, допълва или заменя качествени или количествени несъответствия, идентифицирани по време на гаранционния период, за своя сметка. Мебели24 ЕООД се задължава да отстрани производствения дефект в рамките на 30 дни от регистриране на рекламацията.
За появата на дефекти по време на експлоатация на мебелите, моля да ни уведомите, използвайки контактите, предоставени в сайта Mebeli.bg. По време на гаранционния срок всички количествени и качествени несъответствия се решават от Mebeli.bg. Поправката или замяната на продукти или части е за сметка на фирмата. Mebeli.bg е длъжен да разреши случаите на рекламация в рамките на 30 дни от деня на регистрирането на щетата.
В случай, че след закупуването на някоя от тези стоки забележите, че тя е с лошо качество, имате право да ни върнете такава стока в рамките на 24 месеца от датата на доставка до Вас. Можем да вземем стоките безплатно и с наш транспорт. В този случай дефектният продукт ще бъде заменен безплатно с качествен продукт или заплатената сума ще ви бъде върната.
Ако забележите скрити дефекти на продукта по време на гаранционния период (24 месеца), моля да направите снимки и ни изпратете снимките на [email protected]. В След консултация с производителя на продукта ще определи дали гаранцията важи в дадения случай вземайки под внимание дали дефектът се е появил при производството или поради друга причини. Вие ще бъдете информирани за решението ни посредством предоставения от вас контакт. Моля, имайте предвид, че: Производствената гаранция не важи при естествено износени или амортизирали части на мебелите и тъканите.
В случай, когато причината за рекламация е лошо качество, ние сме задължени да заменим продукта с друг със задоволително качество или да върнем парите, заплатени за него.
Права на потребителите
Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 31-47 от ЗАКОН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЦИФРОВО СЪДЪРЖАНИЕ И ЦИФРОВИ УСЛУГИ И ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ и чл.122-129 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 31-47 от ЗАКОН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЦИФРОВО СЪДЪРЖАНИЕ И ЦИФРОВИ УСЛУГИ И ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ и чл.122-129 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.
Потребителски права за предявяване на рекламации съгласно ЗАКОН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЦИФРОВО СЪДЪРЖАНИЕ И ЦИФРОВИ УСЛУГИ И ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ
Отдел Рекламации:
Телефон за рекламации: +359 89 670 9455
Адрес за изпращане на жалби по пощата: гр. София, бул. Цар Борис III 81 вх. В офис 10
Електронна поща: [email protected]
Работно време: Понеделник - Петък 9:30 ч. - 16:30 ч.
Алтернативно решаване на спорове
Като потребител, имате възможност да се свържете с местния орган за АРС във връзка със спор, който не сте успели да уредите спора директно с нас.
При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да използвате сайта ОРС.
Или да потърсите съдействие от Обща помирителна комисия към Комисия за защита на потребителите:
Адрес: София 1000, България
пл. Славейков №4А
Тел: 0700 111 22
E-mail: [email protected]
Формуляр за гаранционно обслужване
- Личните данни, предоставени във формуляра, трябва да съвпадат с данните на лицето, направило поръчката.