Категории

Съдържание на количка

Количката е празна
  • Профил
  • Любими
  • Количка
    Количката е празна

Рекламации и връщане на закупена стока

Всички наши продукти имат гаранция. Ако сте забелязали фабричен дефект или щети при транспортиране, ще разрешим проблема чрез поръчване на нови части според гаранцията, подмяна на продукта с нов или възстановяване на сумата. Ако имате възможност – изпратете ни снимки на дефектите или щетите – по този начин по-бързо ще разрешим така създалата се ситуация. Цялата информация за гаранционното обслужване може да получите по телефона +359 89 670 9455 или по електронна поща на [email protected].

Mebeli.bg 365 дни гаранция за връщане

Ако не сте 100% доволни от продукта с добро качество, можете да го върнете в рамките на 365 календарни дни и да получите пълно възстановяване на сумата. Ние ще се погрижим за върнатите артикули – ще ги вземем безплатно в рамките на 20 работни дни, освен ако не е уговорено друго.

  • Условия за връщане на стоки с добро качество:>
  • - Върнатият артикул трябва да бъде в оригиналната си опаковка. Забележка: За проверка на продукта можете да премахнете лентите, използвани за запечатване на опаковката.
  • - Сглобени или сглобявани мебели не подлежат на връщане.
  • - Продуктът не трябва да бъде повреден от клиента.
  • - Продуктът трябва да е в оригиналния си търговски вид (ненарушен етикет, ненарушено защитно фолио и др.) и да е запазил свойствата си. Забележка: Тази клауза не важи в случай на връщане на дефектен продукт.
  • - Върнатият продукт трябва да бъде със същата комплектация, точно както е бил получен.
  • - Използвани продукти не подлежат на връщане.
  • - Върнатите стоки се взимат от най-близкото място, до което нашите микробуси могат да достигнат.

Процес на връщане

За да върнете артикула(ите) в рамките на 365 дни от доставката му, моля свържете се с нас на [email protected] или на телефон +359 89 670 9455 и посочите точното наименование или код на артикул(ите) за връщане и номера на Вашата поръчка. Като алтернатива можете да попълните формуляра за връщане по-долу.

Възстановяване на сумата

Ние ще възстановим сумата по Вашата банкова сметка в деня след връщането на мебелите.

Право на отказ

Независимо от нашата политика потребителят има право да се откаже от договор, сключен от разстояние или извън търговски обект, без да посочва причина за това, без да дължи обезщетения, неустойки или други разходи. Правото съществува до изтичане на 14 дни от получаване на стоките от потребителя или от негов представител.
За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за решението си да се откажете от договора писмено, може да използвате и стандартния формуляр за право на отказ (Може да попълните формуляра и да ни го изпратите на имейл [email protected] или по пощата на адрес гр. София , бул. „Цар Борис III“, вх. В офис 10).
За да бъде спазен срокът за отказ, е достатъчно съобщението относно упражняването на това право от Вас да бъде изпратено преди изтичането на съответния срок.

24 месеца гаранция за качество

Всички мебели се доставят с 24-месечна гаранция от производителя. Информацията за гаранцията може да бъде намерена в полето за описание на продукта заедно с други спецификации на продукта и в гаранционната карта, предоставена при доставката на продукта.

Преди да сглобите мебелите, препоръчваме внимателно да ги огледате и да се уверите, че продуктът няма видими дефекти. Също така препоръчваме да запазите оригиналната опаковка. По време на гаранционното обслужване може да се изисква информация за модела на продукта, която е предоставена на опаковката.

  • Условия за валидност на гаранцията:
  • - При сглобяване и монтаж клиентът трябва да следва предоставените инструкции.
  • - Продуктът е използван по предназначение и поддържан съгласно посочените правила за поддръжка.
  • - Гаранцията се отнася до дефекти в качеството на продукта, причинени по вина на производителя и по време на транспортирането от продавача.
  • - Гаранцията на производителя не важи за естествено износени части от мебели и тъканите.

Купувачът губи гаранционните права в следните случаи:

  • - Стоките са повредени по вина на купувача.
  • - Мебелите са повредени поради форсмажорни обстоятелства.
  • - Мебелите са модифицирани от купувача.

Моля, информирайте ни за констатиран дефект по време на използване на мебелите чрез контактите, посочени в сайта Mebeli.bg. Мебели24 ЕООД коригира, допълва или заменя качествени или количествени несъответствия, идентифицирани по време на гаранционния период, за своя сметка. Мебели24 ЕООД се задължава да отстрани производствения дефект в рамките на 30 дни от регистриране на рекламацията.

За появата на дефекти по време на експлоатация на мебелите, моля да ни уведомите, използвайки контактите, предоставени в сайта Mebeli.bg. По време на гаранционния срок всички количествени и качествени несъответствия се решават от Mebeli.bg. Поправката или замяната на продукти или части е за сметка на фирмата. Mebeli.bg е длъжен да разреши случаите на рекламация в рамките на 30 дни от деня на регистрирането на щетата.

В случай, че след закупуването на някоя от тези стоки забележите, че тя е с лошо качество, имате право да ни върнете такава стока в рамките на 24 месеца от датата на доставка до Вас. Можем да вземем стоките безплатно и с наш транспорт. В този случай дефектният продукт ще бъде заменен безплатно с качествен продукт или заплатената сума ще Ви бъде върната.

Ако забележите скрити дефекти на продукта по време на гаранционния период (24 месеца), моля да направите снимки и да ни ги изпратите на [email protected]. След консултация с производителя на продукта той ще определи дали гаранцията важи в дадения случай, вземайки под внимание дали дефектът се е появил при производството или поради други причини. Ще бъдете информирани за решението ни посредством предоставения от Вас контакт. Моля, имайте предвид, че: Производствената гаранция не важи при естествено износени или амортизирали части на мебелите и тъканите.

Когато причината за рекламация е лошо качество, ние сме задължени да заменим продукта с друг със задоволително качество или да върнем парите, заплатени за него.

Права на потребителите

Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 31-47 от ЗАКОН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЦИФРОВО СЪДЪРЖАНИЕ И ЦИФРОВИ УСЛУГИ И ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ и чл. 122-129 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 31-47 от ЗАКОН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЦИФРОВО СЪДЪРЖАНИЕ И ЦИФРОВИ УСЛУГИ И ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ и чл. 122-129 от ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ.

Потребителски права за предявяване на рекламации съгласно ЗАКОН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЦИФРОВО СЪДЪРЖАНИЕ И ЦИФРОВИ УСЛУГИ И ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ


Отдел Рекламации:

Телефон за рекламации: +359 89 670 9455
Адрес за изпращане на жалби по пощата: гр. София, бул. „Цар Борис III“, 81-В, офис 10
Електронна поща: [email protected]
Работно време: Понеделник - Петък 08:30 ч. - 18:00 ч., Събота - Hеделя: 10:00 ч. - 16:00 ч.


Алтернативно решаване на спорове

Като потребител, имате възможност да се свържете с местния орган за АРС във връзка със спор, който не сте успели да уредите директно с нас.

При възникване на спор, свързан с онлайн продажба, можете да използвате сайта на ОРС.

Или да потърсите съдействие от Обща помирителна комисия към Комисия за защита на потребителите:

Адрес: София 1000, България
пл. „Славейков“ №4А
Тел: 0700 111 22
E-mail: [email protected]

Формуляр за гаранционно обслужване

  • Личните данни, предоставени във формуляра, трябва да съвпадат с данните на лицето, направило поръчката.

 

Можете да намерите номера на поръчката в имейла за поръчка, който сте получили на имейл адреса, който сте предоставили при извършване на поръчката.

Ако мебелите или опаковката им са повредени, моля, представете снимка на видимите щети. Ако има липсваща част, маркирайте необходимата част в инструкциите за сглобяване, както е посочено в този пример. Снимките на всички етикети на опаковката също трябва да бъдат включени.
Забележка: Максималният размер на прикачения файл не може да надвишава 25 MB.

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и се прилагат Декларация за поверителност на Google и Общи условия на Google.

Често задавани въпроси

Връщане и гаранция

Давате ли гаранция от производителя за мебелите?

Всички мебели са с 24 месеца гаранция, освен ако производителят не предостави по-дълга гаранция. Гаранционният срок започва да тече от деня, в който доставим мебелите.

Къде трябва да се обърна и каква информация трябва да предоставя при дефект в мебелите?

Ако сте получили мебели с дефект, моля, изпратете ни снимки или други визуални материали (като видео) на имейл [email protected]. Нашият гаранционен отдел ще оцени ситуацията и ще се свърже с Вас с възможни решения.

Колко време трябва да чакам за гаранционни части?

Срокът за обслужване на рекламация е 30 календарни дни. Срокът за доставка зависи от всеки доставчик поотделно.

А ако искаме да върнем мебелите?

Ако желаете да върнете мебел, моля уведомете ни на имейл [email protected], на телефон +359 89 670 9455. Важно е мебелите да са в оригиналната си опаковка и да не са сглобявани. Ние ще уредим върнатите мебели да бъдат взети в рамките на 20 работни дни. Сумата ще бъде възстановена по предоставената банкова сметка до 3 работни дни след връщане на мебелите. За повече информация относно връщането на стоки, моля посетете страницата: https://www.mebeli.bg/reklamacii-i-vrschane-na-zakupena-stoka.html.

Какво означава 365 - дневната гаранция за връщане на парите?

365-дневната гаранция за връщане на парите означава, че ако не сте 100% доволни от Вашия продукт, можете да го върнете в рамките на 365 календарни дни. Върнатите мебели трябва да са в оригиналната си опаковка и да не са сглобявани. Повече информация за правилата за връщане можете да намерите тук: https://www.mebeli.bg/reklamacii-i-vrschane-na-zakupena-stoka.html.